Recull de pràctiques COVID-19

Bona tarda i bon any a tots!! Esperem que hagueu entrat al 2021 amb molta força i sobretot amb molta salut :)

Com tots sabeu, bàsicament perquè ho heu patit a la pròpia pell, en aquests darrers mesos afectats per la pandèmia, els serveis municipals d’esports han hagut d'adaptar-se a les necessitats que anaven sorgint a través de noves maneres de fer les coses. Aquesta adaptació ha comportat sovint un procés intern de reflexió i una posada en marxa d’iniciatives d’acord amb les circumstàncies actuals.

Des d'Esports hem trobat interessant fer una recollida de les bones pràctiques que diversos ens locals de la província heu anat implementant al vostre territori i avui les compartim amb vosaltres perquè, de ben segur, us poden ser molt útils:

Les pràctiques recollides s’han detectat en els ajuntaments participants als Cercles de Comparació Intermunicipal.

Esperem que aquesta informació us sigui útil, seguim endavant!