Comencem a caminar...

La comunitat esportiva local - CEL és un espai de trobada virtual que permet als seus membres comunicar-se, treballar de forma col·laborativa i gestionar coneixements distribuïts mitjançant diverses eines de participació (blocs, fòrums, wikis, etc...).

L'objectiu d'aquesta prova pilot per treballar els Cercles de Comparació Intermunicipal, en l'àmbit d'Esports, és facilitar el procés de la recollida de dades, de validació i comunicació creant una metodologia participativa i que beneficiï a tots els municipis que hi participen. Gràcies a aquesta plataforma es podran resoldre dubtes i facilitar informacions que arribaran a tots els municipis participants així com serà un lloc per a compartir qualsevol tipologia d'informació d'interès per a la gestió esportiva municipal.