Segon taller d'avaluació dels resultats del Cercle Intermunicipal d'Esports

El 14 d’octubre la Gerència de Serveis d’Esports i el Servei de Programació de la Diputació de Barcelona van organitzar el segon i darrer taller d’avaluació dels resultats del Cercle de Comparació Intermunicipal d’Esports.

Durant la jornada es varen analitzar, mitjançant la metodologia d’anàlisi de fortaleses, els factors d’èxit i les principals dificultats que els tècnics municipals consideren respecte a indicadors com: l’eficiència en la prestació de les activitats continuades, l’elevat ús en equipaments esportius municipals (valor mitjà: 34%), l’estabilitat en la despesa mínima en reparació i manteniment (valor mitjà: 8,7%) i el cost reduït d’un esdeveniment esportiu (despesa corrent en activitats per cada hora d’activitat: 26,1 de mitjana)

Es va constatar també la importància dels clubs i els diferents agents del sistema esportiu, per tal de contribuir a l’oferta d’activitats continuades i puntuals a la ciutadania.

Aquest taller va comptar amb l’assistència de 21 tècnics i tècniques d’esports de 20 municipis.  En el total dels 2 tallers hi hauran participat 60 tècnics i tècniques d’esports de  53 municipis.

Lluch, Anna

Moltes gràcies a tots i totes per la vostra parcicipació i bona feina!