27a Mitja Marató de Vilanova i la Geltrú

Sancho Ayala, amb 1hora i 11 minuts, va ser el guanyador de la Mitja Marató Ciutat de Vilanova, que es va celebrar, aquest diumenge a Vilanova i la Geltru. La cursa, on van participar 1.260 atletes, va ser organitzada pel Club Esportiu de la Universitat Politècnica de Catalunya amb el suport de la Diputació de Barcelona.

El segon millor temps, va ser per l'atleta de Vilafranca del Penedès Adderrazak Samaoiu, amb 1 h 11' 20''. I en tercera posició, va arribar el corredor de Cornellà, Jesús Casado amb un temps d'1 h 11' i 25''. En categoria femenina, la primera classificada va ser Milena Chkrispeska, amb 1 h 26' 3''; en segon lloc, Jessica Bonet, amb 1 h 29' i 1''; i en tercer lloc,  Núria Langreo, amb 1 h 29' i 58''.

La cursa va comptar amb la presència de la regidora d'Esports de l'Ajuntament de Vilanova, Blanca Albà; i la seva quarta tinenta d'alcaldia, Ariadna Llorenç i l'assessor tècnic d'Esports de la Diputació de Barcelona, Daniel Laga.

Per més informació del Challenge cliqueu aquí.