Necessitats específiques en matèria d'esports als ajuntaments

Com va tot? Esperem sincerament que tot estigui bé al vostre entorn més immediat.

Avui us volem recordar que els ajuntaments que tingueu necessitats específiques en matèria d'esports derivades del COVID-19 podeu fer-nos arribar les vostres peticions mitjançant aquest FORMULARI.

A més, amb l’objectiu d’oferir una assistència més directa i més efectiva als 311 municipis de les comarques de Barcelona, la Diputació ha posat en funcionament diversos canals d’atenció directa als ajuntaments. Tingueu molt present el telèfon 934 723 560 i la bústia de correu electrònic atencio.ajuntaments@diba.cat. També ha publicat al seu web un apartat amb 'Preguntes i respostes freqüents' sobre els serveis d’assistència municipal que presta la corporació.

En aquest sentit, la Gerència de Serveis d'Esports també ha posat a l'abast de tots els ajuntaments diferents canals per a les vostres comunicacions i consultes més específiques en matèria d'esport i activitat física:

Matèria Esports: m.esports@diba.cat

Gerència de Serveis d’Esports: gs.esports@diba.cat