Victòria kenyana a la Mitja Marató de Granollers

Els kenyans Alex Korio (1h 01 min 01 seg) i Nancy Jepkosgei (1h 11 min 30 seg) van imposar-se ahir en la 30a Mitja Marató de Granollers, que forma part del 10è Challenge de Mitges Maratons - Gran Premi Diputació de Barcelona.

En homes, van ocupar el segon i tercer lloc Emmanuel Bor (1h 01 min 04 seg) i Edwin Kipsang Rotich (1h 01 min 10 seg); i en categoria femenina, ho van fer Olga Kotovska (1h 13 min 25 seg) i Hasna Bahom (1h 17 min 11 seg).

Van lliurar els trofeus als guanyadors, la vicepresidenta de la Diputació de Barcelona i alcaldessa de la Garriga, Meritxell Budó; l’alcalde de les Franqueses, Francesc Colom; l’alcalde de Granollers, Josep Mayoral; el subdirector general d'Activitats Esportives i Infraestructures de la Generalitat, Oriol Marcé; i l’assessor tècnic d’Esports de la Diputació, Daniel Laga.

Foto: Associació Esportiva La Mitja